![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, nu vet jag i alla fall LITET mer. På grund av ett omfattande renoveringsarbete i badrummet (det fanns fuktskador bakom kaklet, så hela rasket måste rivas och göras om!!!
![]() Vad sägs om samma dag som Lundfesten, dvs precis som i fjol? ![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror att detta datum skulle kunna fungera för mig (lite osäker än ifall om jag får besök från Finland).
Man kan väl preliminärboka det datumet och kolla hur många som kan/vill? |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, nu tycker jag att vi bestämmer oss för den 11 november. BosseW tar med sig ouzo från Brettos!!!!!
Ni andra som ville komma, nu kör vi! Vad kan ni bidra med, och hur många blir ni som kommer? Barn är givetvis välkomna! Gita, kan du ta samma position som i fjol, som koordinator? Karin som just bokat in sig på Greklandskryssningen den 28, så där lär vi träffas, en hel bunt!!! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Så, ni som känner er "seriöst intresserade" ![]() Vi fixar en kväll men greklandstoner och -dofter, det kan aldrig bli fel! |
|
||||
|
||||
![]()
Ni lär få kul
![]() ![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag har Karins mobilnummer! Den 11 november kommer jag att göra ett förbindelseprov från Påskön! Det får bli ett rätt kort samtal! /pawik Senast redigerad av Zanét den 2006-09-29 klockan 22:54. Anledning: För långt citat |
![]() |
|
|