![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Finfina bilder! Härligt läge nära stranden... Jag har varit lite i kontakt med ägaren för Agios Prokopios (som jag inte kommer ihåg namnet på nu...) och han bad mig återkomma när jag har definitiva datum och flygbiljetter.
Jag undrar om Ioanna har studios för 4 personer? Har funderat på olika möjligheter, att ta en stor lägenhet för 4 eller kanske 2 dubblerum? Finns det då pentry i dubbelrummen hos Ioanna/Ag. Prokopios? Och sparar man något på det, det är frågan... Jag har förstått att om man flyger från Arlanda, så är man framme på förmiddan. Sedan skall man åka båt - men hur lång är väntetiden däremellan? Kanske skulle man stanna ett dygn på Santorini och resa vidare nästa dag...? Många frågor, men spännande är det! |
|
||||
|
||||
![]()
Såväl Vaggelis (Hot Prokopios) som Ioanna har fina dubbelstudios givetvis med köksanordning. Spis, kyl, fläkt diskbänk husgeråd etc etc.
Var inne och tittade i en av Vaggelis dubbelstudios. Planlösningen bra. Gemensam dörr in till liten hall. Till vänster ett stort rum med köksavdelning, bord och stolar samt två sängar. Till höger ingång till ett rum även det med 2 eller tre sängar. Båda rummen har varsin balkong. Det finnes därtill en dörr för direkt genomgång mellan rummen. Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Det låter mycket bra. Är dessa anläggningar likvärdiga, eller ligger någon av dem tex bättre till (med tanke på stranden)?
Kommer du ihåg hur lång väntetiden kan bli i Naxos hamn? Ett par timmar eller mer...? |
![]() |
|
|