![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
....Nääij, jag haver icke bestigit Kali Limni, blott besett spänstiga vandrare som tagit en brejk hos Thanasis, för att sen ge sig upp mot toppen....
![]() Högst sannolikt kommer jag aldrig dit, men man vet ju inte hur det kan falla sig. Har nog hört nån gång hur lång tid det tar från Thanasis, men det har jag nog förträngt..... ![]() Det går nog att få reda på tämligen lätt,tror jag. Ska ni testa och gå upp dit?? Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
Ja jeg har nå lurt litt på det da, om jeg ikke skal komme meg til topps der en gang. Men det har ikke blitt til det. Ikke ennå. Kanskje det blir i år? Tenk for en fantastisk utsikt, skulle gjerne vært der i klar luft. Men ofte ligger det jo litt skyer der.
Ingrid ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kan ju berätta en grej inte så värst rolig om man är hungrig.
erhm Under the trees hade stängt när vi kom förbi. det stod " Closed for seson" ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
vi kom hem inatt...det var väl för 6-7 dagar sedan vi kollade in där efter ha varit i lefkos
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[INDENT]quote=kari]
![]() ![]() ![]() Precis vad jag oxå tycker.Vi var ju där sista veckan i sept för två år sen. [/INDENT] |
|
||||
|
||||
![]()
Neej!
![]() Och vi som hade tänkt att stanna där under bilutflykten! Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Det var då verkligen synd om det är stängt för säsongen redan
![]() Absolut den godaste maten på den resan var det ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan bara bekräfta att Under the trees är stängt. Tråkigt, jag hade sett fram emot det! Vi var där i lördags men fick åka vidare till Lefkos, som för all del inte var så otrevligt det heller.
|
![]() |
|
|