![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hur lång vistelse blir det i Grekland denna gång, Janne? Din boklista är ju imponerande lång+ev. de extra från bokhyllan
![]() ![]() Hinner oftast läsa högst två böcker under lika många veckor, men det är klart, har ju inte varit på Amorgos än... Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Tre väldigt långa veckor är vi borta Ivi. Så det finns gott om tid att läsa.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Och för att hålla sig till ämnet ![]() Rekommenderar en bok av Steve Sem-Sandberg: Härifrån till allmänningen. Det är en härlig skildring av livet på slutet av 60-talet i en av dessa otaliga förstäder runt Stockholm. Detta liv skildrar han med både humor och allvar. Kanske har den kommit ut i pocket tills du reser nästa gång ![]() Ivi |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror att
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nu har jag snart avslutat Middlesex av Jeffrey Eugenides, och det ar tur for den ar jobbig att lagga upp pa taverna- eller kafebordet. Titeln ar skriven over hela omslaget och avstavad: MID-DLE-SEX - och den dar sista stavelsen kan ju sticka lite i ogonen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Inkfish, hoppas du har en fin tid på Amorgos. Faktiskt så har jag tänkt att Amorgos plus ett par andra öar ska bli mitt nästa mål att besöka. Santorini har jag ju vänt ut och in på nu i 12 år, men icke för ty så kommer jag nog att vara minst en vecka om året där. Appropå boktitlar, inte skulle den titeln du beskriver sticka mig i ögonen!! Vad menar du
![]() Jag brukar ha två böcker med till Grekland, den ena är min grekiska skolbok och den andra är "Livets sju andliga lagar" skriven av Deeprak Chopra. Perfekt för att komma in i gängorna igen ![]() Ser du Janne där på ön så ge honom en klapp på kinden, och hälsa från mig! Har du tillfälle så släng han i sjön, jag är inte ett dugg avundsjuk på er................ ![]() Pk LängtansYeasou |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|