![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Jag har en gång köpt en datapryl på en stor kedja (som börjar på ett kort ord för en form av energi och slutar på något jättestort) - och en sak är säker; i ett sådant varuhus handlar jag aldrig mer! Det var bara en liten hub jag köpte, men det gick inte att få svar på en enda fråga i butiken och när det sedan visade sig att jag behövde ytterligare en liten grej för att den skulle funka som jag ville, så var det precis omöjligt att få något svar från dem, varken via telefon eller mejl. Dumpade priser utan service, det är var de erbjuder! Jag har för övrigt en Acer sedan tre år, och den har aldrig krånglat! |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Hmmm, där fick jag bra input för just Acer har jag hört lite om som varandes bra grejor. Skall undersökas mera !! Hasse
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Numera väljer jag bort dem även om jag bara ska köpa något litet. Tyvärr tar det emot lite eftersom de ofta är billigast.Ruby |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Och El Gig är samma som den relativt nyöppnade PCCity. På deras hemsida kan man inte ens se vilket sortiment de har, än mindre specifikationer på det man endast kan se i butiken deras. Inte bra koncept. Hasse
|
|
|
|||
|
|||
|
Dell är bra!
|
|
|
||||
|
||||
|
En tanke. Företag typ ElGig har egna typnummer på sina artiklar. Man kan således ej jämföra med andra produkter av samma märke. Detta för att kunna hålla sin "prisgaranti". Har många gånger undrat varför det inte finns test och dyligt på deras "produkter" och fått svaret att det är svårt att göra eftersom deras alltid avviker på minstone en detal. Väljer därför något som kan köpas på flera ställen.
Chras |
|
|
|||
|
|||
|
....sen finns det ju Mac...
Om man som du, Hasse, är intresserad av bilder och deras behandling. Det finns säkert en hel massa data-fora på Nätet, där grejerna är testade av entusiaster. T.ex har vi Mac-nördar ett forum, ifall du är intresserad.... Hursomhelst,lycka till i jakten!! Mikke |
![]() |
|
|