![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Vad är svettlase
? Abi, som har doppvärmare isf vattenkokare
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja orkar du bara bära runt på grejerna så är väl allt ok. Själv skulle jag ramla under bördan och inser att jag nog är en person som behöver väldigt få saker på mina resor förutom lite snygga kläder, toalettartiklar, Y 3, böcker, kamera, penna, reservglasögon, solglasögon, mobil, ett litet resesyetui, E 111 kort, försäkringsbevis och en korkskruv är det inte mycket som hamnar i packningen. Ha en trevlig resa Peter och skriv gärna några rader till oss här hemma.
Eva |
|
|
|||
|
|||
|
Mycket grejor var det må jag säga, du klår nog mig till och med.
Jag funderade åxå vad "liten svettlase" är Du kan väl förklara närmare vad det är. //Joppan |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Peter |
|
|
||||
|
||||
|
Svettlasen är ett litet fint verktyg tycker även jag, har oftast en med när jag tar mina dagliga promenader när jag besöker Grekland, uppför backarna på Santorini är den oumbärlig!
Men Sarong Nä det tänker jag nog inte skaffa mig en, hänger nog hellre en stor handduk runt magen. Och håret mitt är torrt innan jag ens har kommit ur badrummet så fönen slipper jag släpa på, det måste vara jobbigt med tjockt hår i värmen Det var så länge sedan mitt hår var tjockt så jag har glömt bort hur det känns Ha en fin resa Peter MVH Yeasou
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Inte nog med gemensamma Metaxaintressen...Citat:
Fast handduken fyller ju samma funktion. Men testa! Det är är inte alls fel! För några år sedan träffades vi två par på en ö. Vänner från Sverige. Mannen och jag hade "sammanträde" i korridoren efter duschen för en skål. Iförda våra Saronger. Vi fick i o f s några märkliga blickar av de andra gästerna som gick förbi, men vem bryr sig..... Citat:
Citat:
Vi får se hur det går... Peter |
![]() |
|
|