![]() |
|
|||
|
|||
![]()
På Måndag 28/8 åker vi till Parga. Är det någon mer här som ska åka dit då ?
Vi ska bo på Villa Rosa. Är det någon som vet ungefär hur långt det är från Parga till Meteora ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis, Villa Rosa är jättecharmigt, vi bodde i rum nr 1, rakt över terassen/baren.
Det är ca 25 mil till Meteora, grekiska bergsmil.. //PO |
|
|||
|
|||
![]()
Ojdå ! är det så långt
![]() Vi tänkte hyra en bil en dag och åka runt o titta lite ! några förslag, ej för långt bort från Parga ? Jag har tittat på alla dina vackra foton från Parga om och om igen sedan vi bokade resan, dom är jättefina och jag längtar efter att få använda min nya kamera där. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
PO !
du som bott på Villa Rosa ! Jag läste att du skrev nånstans att de bara har 3 rum med balkong ! Vi har bokat balkong, tror du att vi får havsutsikt då ? eller finns det balkonger mot baksidan också ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om jag minns rätt så var det tre rum med egen balkong och havsutsikt på framsidan, ett eller två på bakgaveln med en gemensam terass med "lite" havsutsikt och baksidan är lägenheter mot gatan. Rummen är stora och ljusa med kylskåp.
//PO |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Min familj och jag har varit hemma i en vecka på tisdag och åh, vad jag längtar tillbaka - Parga var precis så underbart som jag föreställt mig... Bort från regn och rusk, kan det bli bättre? Vi hade över 40+ (lite svettigt, men bara lite - jag klagar absolut inte) många underbara bad! På Villa Rosa var vi och åt middag en kväll, med utsikt över hamnpromenaden, jättemysigt... Ha en riktigt härlig vecka, njut av varje minut! |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för det !
Har resfeber och springer bara runt och får inget gjort. Kula att höra att Parga är bra ! Kollade väderprognosen där och såg till min stora fasa att det ska regna imorgon och på Tisdag ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej !
http://www.weather.com/outlook/trave...enday/GRXX0016 Här kan du kolla vädret för 10 dgr framöver ! Rätt bra eller ? /Tom Senast redigerad av inkfish den 2006-08-28 klockan 14:32. Anledning: för långt citat |
![]() |
|
|