![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ett onödigt vetande: På alla hjärtans dag, 14 februari 2004, snöade det på Ios! Den permanenta befolkningen berättade för mig att de vaknade upp och fick se ett snötäckt Ios! Var fortfarande ganska ljummet ute, Mylopotas strand var alldeles vit.......nu av snö! På restaurangen på "The Nest" kan man se foton tagna från denna märkliga dag! Han jag pratade med, berättade att han aldrig sett snö tidigare...
Tänk er denna vita mysiga chora, var då täckt av snö............. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åh...jag letar för blotta livet men kan inte hitta bilderna. jag har dom någonstans på den här datorn...men minnet är kort!
Dimitris fick dom av en vän som var där tror jag...eller en väns vän....jaja..häftigt är det iaf! ser inte klokt ut! |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men så häftigt!!
TÄNK om vi också får snö i februari i Aten? Inte gjorde det så mycket inte...det bleve fina bilder i så fall.... Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Snö i Aten innebär i princip undantagstillstånd så det är inget att längta till.
Min dotter brukade ringa hem och berätta om tomma gator, inställd kollektivtrafik och taxibilar i diket redan vid ett par cm snö. Märklig upplevelse för en norrländska. Vill ni ha snö tycket jag att ni ska besöka de svenska fjällen. Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Lissi - som inte gillar snö....och alltså inte längtar norrut på vintern |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Monica som hoppas att det inte blir snö när du kommer för din skull ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Mera snö!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har det snöat igen på Ios, eller la du bara ut en ny bild???
|
|
||||
|
||||
![]()
Från samma år som den förra. 2004.
|
![]() |
|
|