![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
dimitris, du som bor i Aten, har du nån aning om vad det kan bero på? /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
En stilla undran! Kan dessa problem med färjor hava ett samband med att biljettpriserna är avreglerade f.o.m. i år? Läste en liten notis om detta i Aftonbladet.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Maly haer som startade traaden foer ett tag sedan. Sitter just nu paa Blue Star Paros efter mycket om och men. Som jag tidigare skrev fick vi besked om att det var fullt men att foersta klass bilj fanns. Naer vi saa skulle boka dessa foersta klass blj var det helt fullt. Problem!
Jag vaandades en hel dag och ringde saa till hamnen i Pierus och fick daar till min foervaaning OK paa 4 ekonomiklassbiljetter utan problem. Saa haer sitter vi alltsaa. Lite gungit men helt ok! Varmt men helt ok. Roekigt men helt ok! VI AER PAA VAEG!!! Kan saaga att flera saellskap hade problem idag nere i hamnen daa de fick veta att det var helt fullt. Saa ett tips till er som vet naer ni ska aaka. BOKA!!! Paa naetet eller via telefon. Haemta sedan ut bilj i hamnen, hur smidigt som helst. Nej nu aer internettiden snart slut, vi hoers snart igen. |
|
|||
|
|||
![]()
Haller med, bade Blue Star fram Amorgos i morgon bitti och snabb-katamaranen pa Onsdag morgon var fullbokade. Dock fanns det av nagon outgrundlig anledning platser kvar pa den gamla trotta Dimitruola (GA Ferries, 10 timmar Amorgos-Pireus)
![]() |
![]() |
|
|