![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Mht gave, så har vi ofte tatt med bøker om Norge, sånne med masse flotte bilder i. Vi har også brent cd'er med norsk musikk, inkludert hjemmelaget cover. Og Jarlsberg-ost, som finns i Hellas, men er dyr. (Det er den igrunnen i Norge også ![]() Senast redigerad av Admirala den 2006-07-16 klockan 10:05. |
|
|||
|
|||
![]()
Har samma "problem" varje gång jag skall hälsa på mina vänner i Grekland
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Glas och smycken är säkra kort. Vem vill inte ha ex ett fint Eva Attling smycke om det är en dyrare gåva som ska ges bort eller ett sameslöjdsinspirerat från Jokkmokks tenn som även gör smycken i modern design. Sandbergs silversmycken är också mycket fina.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
En dum fråga bara ang. osthyvel. Jag trodde att eftersom de har IKEA att man kunde köpa en på plats och slippa släpa med en hemifrån. Har de inte osthyvlar på IKEA i Grekland?
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Rökt/torkat renkött är exotiskt (och gott). Kepsar skulle jag kanske inte ta med, det finns ju att köpa där i mängder, och mycket billigare än här hemma. (Sönerna köper alltid ett par när vi är i Grekland). Andra förslag: en vacker scarf, ett smycke, slipsnål, en löpare (= duk)... |
![]() |
|
|