![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag hade valt ett mer strandnära boende, inget kul att gå längs den ganska hårt trafikerade gatan.
// Helén O.T. Förhopnningsvis är det en sund rektor, mina barn hade en period en rektor som hävdade att semesterresa med familjen i dagens stressade samhälle gav så mycket mer, han nekade aldrig någon ledighet och för en sjuåring finns det ju massor att uppleva, tänk vilka teckningar och berättelser det blir. Tycker även om när barnen får perfekta uppgifter med sig, min son fick bl.a i uppgift att räkna antal liftåkare och därefter göra ett stapeldiagram av detta när vi åkte till fjällen på icke lov tid. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
"Agios Prokopios beach ligger cirka 4 km från Naxos stad". Inte så kul att behöva ta taxi varje kväll om man vill in till Naxos stad och äta med två trötta barn på kvällarna. /Jonas |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det är visserligen "bara" en liten gata, men vissa bitar saknar trottoar och där den finns är den belamrad med div "trottoar pratare", och bilarna kör fort! Vi kommer i år att ta taxi ut och på egen hand leta boende, så gjorde vi i mitten av juli förra året och jag tror inte det tog mer än 20 minuter så hade vi hittat boende. // Helén Senast redigerad av Hellen den 2006-06-21 klockan 21:11. Anledning: Felstavning |
|
|||
|
|||
![]() Om jag läste rätt om Prokopios så finns det lite tavernor och barer där, eller? Man behöver ju inte åka in till Naxos stad varje kväll utan även fixa käk hemma. Vi tar tacksamt för alla tips vi kan få. ![]() //Netzz Senast redigerad av inkfish den 2006-06-21 klockan 22:33. Anledning: för långt citat |
|
||||
|
||||
![]()
Inga problem att hitta tavernor i Prokoipios området, man behöver absolut inte åka in till Naxos stad för att äta. Glasscafét i stan bör man inte missa, ligger snett upp mot höger om man står i hamnen och har havet i ryggen.
// Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Tack, det lutar att vi bokar Golden sun.
Vi får väl ut med barnen på E22 och promenera varje dag. ![]() //Netzz |
|
||||
|
||||
![]()
Blev nyfiken och kollade in hemsidan, det ser ju kanonfint ut!!
Ni kommer säkert bli helnöjda // Helén |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Halva nöjet för oss är att gå ut och äta något gott för att sedan på kvällen vandra omkring och se oss omkring. ![]() Jonas |
![]() |
|
|