![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Om igen, STORT tack, Jannis för ännu ett intressant månadsbrev!
Du har en förmåga att lysa upp ens morgon med ett gott skratt ![]() Som livet självt, UPP och NED, lite hur som helst....... Du riskerar definitivt inga NEDgörande kommentarer, bara UPPskattning ![]() Skönt att höra att vattenbristen har blivit "åtgärdad" av vädergudarna!! Catlady 🐈
Senast redigerad av Catlady den 2026-05-02 klockan 11:30. |
|
|