![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Glad påsk från Berlin. Tar lite ouzo innan vi åker till Karlhorst o middag på en suverän Grekisk restaurang. 😋, besökt den förr
. Har på mig min ” its all grek tog me T-shirt. Gigantiska portioner o de bjuder på sallad innan varmrätt så orkar inte saganaki 😟 . Har Mythos. I morgon heldag på fd flygplatsen Tempelhof inkl guidad tur. Sen bara 5 v till årets första Greklands resa 😍😍😍
|
|
|
|||
|
|||
|
En riktigt God och Glad Påsk till dig, Carle med resesällskap, också!
Låter kul med Tempelhof-guidning och Berlin...... Önskar alla Kalimerianer en skön och Glad Påsk med mycket god mat och så godis förstårs 🐣🐤 Catlady 🐈
|
|
|
||||
|
||||
|
Glad Påsk alla Kalimerianer!
🐣🪺🥚🐓🐔 Nästa helg är det grekisk påsk, 🪽hoppas vädret är bättre då, då kan vi fira påsk nr 2. Bra Carle, att uppsöka grekisk restaurang! 🇬🇷🏛️🏺 /Getpinglan 🐐🛎️ |
|
|
||||
|
||||
|
GLAD PÅSK önskar jag också alla Kalimerianer. Vi som får fira påsken hemma med regn , rusk och kyla blandat med lite solglimtar - typiskt aprilväder- fär väl glädjas med er som får njuta av Grekland. Fast ni verkar också drabbade sv vädrets makter.
Kerstin som just nu sitter framför en värmande brasa och längtar till varmare trakter |
|
|
||||
|
||||
|
GLAD PÅSK!
|
|
|
|||
|