![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Jag har sett en stor flock i närheten av Pagondas på Samos. Fantastisk upplevelse! |
|
|
||||
|
||||
|
Nu blir jag osäker. Kan det vara en flock såna fåglar jag såg på Kreta? Det gick sekundsnabbt och färgen gul lyste klart. Men, minnet börjar blekna...
/Netwolf |
|
|
||||
|
||||
|
Visst är det! Oftast kommer de i flockar och man brukar höra dem innan man ser dem.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Eller:
Wherever I lay my 👒 is my home (Marvin Gaye) |
|
|
||||
|
||||
|
Musik är viktigt för mig.
Självklart är det optimala när både text och musik är på topp 5/5. Så känner jag när det gäller ”You'll Never Walk Alone”. Den texten träffar mig mitt i hjärtat. Den är så fin! Och tack och lov är musiken lika bra med Gary & co. Fattar att den är superviktig och härlig för Liverpool FC. Men för mig är den så mycket mera. Såååå fin! Den får gärna följa mig länge! Masse |
|
|
|||
|
|||
|
Masse,
Jag som Liverpoolfan älskar låten och skulle gärna vilja vara på Anfield någon gång, när de spelar. Men jag får nöja mig med att se laget på tv. Det går även på Kreta. / Jannis |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Både låten och platsen är ju superhärliga!
Masse |
|
|
||||
|
||||
|
Känner dock inte igen färgen på parasollerna och dynorna. Inte så många ställen att välja på längs strandpromenaden. Men .... var är det?
Masse |
![]() |
|
|