![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lite svårt med koncentrationen,jaktplan som flyger över,har aldrig varit med om det förut.Läskigt,även om dom bara vill visa musklerna…
Kom igår,seg dag idag så mest balkonghäng,sitta och glo ut över Vathyviken,fåglarna sjunger och svalorna seglar. Ska orka gå ner på stan och äta och säga hej åt vännerna så slut för idag. Pia |
|
|||
|
|||
![]()
Lyckliga du, Pia!
Att sitta på en balkong med utsikt över Vathy-viken är definitivt inte fel ![]() ![]() Ha det skönt...... Catlady 🐈 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det så gott i värmen på Samos!
Här hemma fryyyser vi..brrr! / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Pia! Du har säkert blivit lite piggare redan, hoppas jag i alla fall. Ta det lugnt och ha det skönt.
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Idag var det dags för lilla ö-turen,Mytilini,Chora och keramikbyn.Vart lite inköp!
Sen tillbaka ner mot Mili,stopp vid klostret,inte en apelsin i sikte när jag for genom Mili Vidare mot Mykali för och se om det var kvar några flamingos,det var det men ingen ville vara med på bild. Upp till kapellet och titta på Turkiet,det är väldigt nära över där. Det kom ett kryssningsfartyg,men det drog neröver nånstans Vad har jag kvar🤔 Gamla kyrkan och besök i Pythagorion Ser ut som sämre väder är på ingång så nu gäller det att inte siga,siga utan full fart framåt… Pia |
|
|||
|
|||
![]()
Pame, Pia, att kolla upp alla favoritplatser (brukar vi också göra). Var du i Koumaradei? Är så förtjust i Popi's porslin.
Hälsa fina "Pyttan" från mig, snälla!! Catlady 🐈, som önskar hon vore där........ |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Catlady
Koumaradei,stämmer bra de,Popi’s också! Jag har varit dit och handlat varje gång vi varit här Det är bara börsen å tyngden på resväskan som sätter stopp.Så mycket fina saker å granatäpplen förståss. Janne Det ska regna men vara 23-25 grader Hemma var det +4 igår🥶 Tur att jag inte bar ut tomater och gurka till växthuset. Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Tack snälla Pia för vykortet som kom i fredags!
![]() ![]() Vilken fin hund! ![]() |
![]() |
|
|