![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tyvärr är det väldigt osäkert nu
![]() Kroppsliga orsaker, mest..... Men det är resor jag definitivt vill göra och ska, om det bara är möjligt!! Och drömmen om och planeringen för en resa är ju också en rolig del av det hela ![]() Catlady 🐈, envis som synden ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Roadtripen till Peloponessos låter helt i min smak. Det stod mellan det och Ikaria vid vår resa i höstas. Ikaria vann den här gången, men den som lever får se, kanske kan det bli nästa resa. Och som du skriver Catlady, planeringen är ett stort nöje i sig. Hoppas ni kan genomföra resan.
Kerstin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu tror jag att jag blir galen snart!!
Nya Airtours, nu Sunweb, hojtar om att "nu kan du beställa parresor med upp till 4 tusen kr i rabatt per person! To good to be true!! Har försökt klicka mig fram till detta erbjudande men inte 17 får jag ihop några resor med denna rabatt ![]() Är det jag..eller har nån av er kunnat lotsa er igenom fram till dessa "fantastiska" priser?! Jag tycker..(känsliga läsare varnas)..de va "fan-taskiga"!! / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack, Anne, vi hoppas också!!! "Fingers crossed...." 🤞
Kajja, när de skriver "upp till....." så kan det ju lika gärna gälla 50 spänn (och gör tyvärr ofta det)!! Ful marknadsföring!! De vill bara att du ger upp och bokar ändå..... Ruffel och båg! ![]() Catlady 🐈 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo det vet jag Catlady. Man har ju varit med ett tag. Vad jag menar är att inga resor visar nån rabatt. När man klickar på "utvalda resor" under detta erbjudande så visas ingen rabatt!
Det är tex. en resa till Rhodos i augusti för typ 4900/pers. Var är rabatten?! (inte dit jag vill). Ja du förstår nog vad jag menar. Nu fick jag ett nytt erbjudande när jag gick in på hemsidan. 1000 kr rabatt för nya användare. Jag tror jag ligger lågt.. ![]() / Kajja ![]() |
![]() |
|
|