![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vilket jag även gjort på Grekland, Rumänien och Belgien (fast Belgien är ute). Mina favoritlåtar är Rumänien och Bosnien-H. Och min favoritartist i tävlingen är La Carola. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kan ni gissa vad jag röstar på ikväll?
Jag skarösta på SVERIGE förstås!!! ![]() ![]() dimitris Aten |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Måste hinna boka!! Det var bra odds ink! Satte bara 50 SEK idag på Ukraina, /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har också spelat högt.30 kr på Ryssland
![]() ![]() Sedan gillar jag Danmarks låt.Säkert för att det var så mycket twist på 60-talet i min ungdom ![]() ![]() Nu när jag hörde Greklands bidrag i radion, utan video, tyckte jag att den lät mycket bättre ![]() Flickan från Ukraina är ju väldigt söt och rar,men låten är ju ingen höjdage ![]() Finlands låt och monstren har jag aldig begripit mig på.Säkert för att jag är för gammal ![]() Carola är ju väldigt proffsig och har utstrålning så det räcker och blir över, så det kan ju räcka långt ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag läste om Ukraina på en av schlagerbloggarna kvällen innan kvalet och slängde in en hundring. Efter kvalet hade hon rasat från 67 till 26, tidigare i dag låg hon på 13. Men jag tror lik förbaskat att Grekland vinner (har spelat till oddset 3). Rumänien till oddset 9. Riitta: jag tror du kan har rätt om Ryssland, han kan skrälla. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hoppas verkligen att de två usla programledarna fått intensivträning sedan i torsdags. Annars blir det till att zappa bort mellanpratet mellan låtarna. Huuuuu
![]() |
![]() |
|
|