![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag önskar verkligen att Carola vinner, hon e` så BRA. Vilken utstrålning, och vilken röst. HEJA CAROLA!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Festen är igång för fullt på ERT ( kanalen) med en massa reportage!
Även om Sakis nu inte är en fullfjädrad programledare e han snygg ![]() ![]() Camilla som dukat upp me godsaker o Mythos ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj oj oj! Nu är det spännande!!!!!!!!!
![]() Har spelat 7 kr på en riktig rysare. Odss=387 ggr. Står just nu 5-3 till Sverige! Blir det 6-4 och Grekland blir 1-4 plats så är den hemma! Jag säger bara, Kom till pappa!!!! |
|
|||
|
|||
![]()
Hörrni, sitter i skrivande stund o tittar på eurovision o vem poppar upp i första låten om inte nån som jag tror e svensk o har vart med i nåt svenskt bidrag flera år sen. Nån som känner igen honom? Jag vill säga Anders/Andreas Lund... eller Lind.... nånting. Tokigt! Hoppade ner till schweiz tydligen.
E jag helt borta om jag inte har nån aning om vem bruden e? Alltså krullet som presenterar me sakis? Anyway, i nuläget håller lettland på me nåt a capella skräp så nu e d ner i köket o hämta min fruktsallad som gäller, ha en grym eurovision alla, jo |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Joanna]Hörrni, sitter i skrivande stund o tittar på eurovision o vem poppar upp i första låten om inte nån som jag tror e svensk o har vart med i nåt svenskt bidrag flera år sen. Nån som känner igen honom? Jag vill säga Anders/Andreas Lund... eller Lind.... nånting. Tokigt! Hoppade ner till schweiz tydligen.
Jepp Andreas Lundstedt sångare i Alcazar! Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Det var roligt att konstatera att "vykorten" mellan låtarna höll hög klass i kväll. Till skillnad från i torsdags hade de innehåll och något att förmedla. Kafeineonbilderna strax innan det svenska bidraget var en riktig höjdpunkt!
|
|
||||
|
||||
![]()
Fin show
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Just precis, alcazar!!!
Spenderade första 10 röstningarna sägandes 'u r joking' varenda gång finland fick en 12:a men insåg snart att det var förlorat.... Grattis finland, bra jobbat, jo |
![]() |
|
|