![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Så här är det varje år på forumet. Det drar snart igång igen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/ Kajja ![]() Senast redigerad av Kajja den 2021-11-09 klockan 23:55. |
|
||||
|
||||
![]()
När forumet börjar gå lite på tomgång brukar jag plocka fram något resebrev på Kalimera. Det blir lixom en liten novell, som man kan glädjas över.
Det är sånt man aldrig hittar på facebook. Jag känner mig också tom ibland, men hoppas kunna bidra med små vardagsrapporter när jag återvänder till Paleochora, Kreta i december. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Ja Kajja det kan kännas trögt nu. Vi hoppas att det ska ljusna. Har tre veckors resa september-22. Bokat flygstol. Har varit i kontakt med vår "favoritvärd' Maria i Paleochora o bokat det rum vi vill ha. Har bokat den studio vi vill ha i Agia Roumeli, på Paralia. Resten, Chania och Plakias väntar vi med. Får hoppas att vi går mot bättre tider.
|
|
||||
|
||||
![]()
Skyldig!
![]() ![]() Det finns en mening med allt, en är att jag inte ska ha en iPhone. Det sägs vara svårt att lära gamla hundar sitta …kanske lika svårt som att lära en ”gammal tant” att inte ha mobilen i bakfickan - i alla fall inte vid toalettbesök. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var iPhone nummer två, som gick samma öde till mötes.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har mest varit ute och motionerat krattan och sanerat buskar
Lite tid över till annat. Ska få till en liten berättelse om dom 14 dagarna på Samos,snart😉 Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Visst är det så. Till och med under den tid då vi var många fler som skrev. På den tiden var det även mycket bråk i forumet den här tiden på året. Det slipper vi nu.
|
![]() |
|
|