![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag gått och väntat på att få någon vaccin fördel pga. att ha ett utsatt jobb inom LLS verksamheten. Jobbat med visir, munskydd och försök till 2 m avstånd och spritade händer och alla kontaktytor i över ett år nu....
Den 8/4 fick jag positivt provsvar på Covid-19, är fortfarande inte kry - mycket bättre men icke arbetsför. När jag blir trött finns INGEN reservkraft att ta till! Enormt otäckt! På en promenad förra veckan tog all kraft slut, Jag började oroa mig för hur jag skulle ta mig hem - såg en parkbänk satte mig på den och slumrade till... När jag piggnade till satt jag utanför polishuset i stan, blev sittandes där en bra stund för reflektion och återhämtning. Vad är det för otäckt skit virus som drabbat mig - världen!! Genom jobbet skulle jag fått vaccinera mig den 5/5 (då kan jag inte ta vaccinet eftersom jag inte är kry ännu) I dag fick jag min vanliga medborgare kallelse till den 18/5! Jo men tackar för att jag varit tvingad att utsätta mig i tjänsten kan jag inte låta bli att känna!! Turordningen för vaccinet förstår jag mig inte på! |
|
|