Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Rethymnonkusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2021-01-09, 19:26
Catlady Catlady är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2008
Standard Sv: Kreta sommaren 2021

Sjutton vete, men nu verkar det som om EU ska komma med ett "vaccinationsintyg" som då ska gälla i alla EU-länder. Och tydligen är tanken att alla som reser ska vara vaccinerade annars får man inte boarda flyget. Det är i alla fall så jag uppfattat "signalerna" men jag kan så klart ha fel. Det är ju i så fall ett sätt för ett land att inte få in fler smittade, OM vaccinet fungerar så som utlovat. Det är många om och men här
Hoppas själv komma iväg i slutet av augusti, håller tummarna! Men mycket är osäkert och inte lär vi komma tillbaka till "pre"corona i första taget, om ens någonsin, tyvärr!
Catlady, som har ett hål i hjärtat av längtan......
Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 21:09
malou malou är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006

Jeg vil jo først og fremst beklage at jeg fokuserte på pandemien i denne tråden. Ønsker selvfølgelig alle som planlegger eller har booket allerede det aller beste.

Savner selv sterkt dette med å se fremover, se venner, familie - ikke bare i Hellas men både her hjemme og i flere andre land. Jeg er nok preget av at vi er inne i tredje bølge, det siste året har ikke vært uproblematisk.

Uansett, god reise til alle. Forventning og glede betyr mye.
Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 22:44
Catlady Catlady är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2008

Malou, vad kan vi fokusera på? Jo, att detta f..b...de virus ger sig lite så vi får komma tillbaka till vårt älskade Grekland!! Sen finns det ju en massa om och men... Har också en önskan att få umgås med mina rara barnbarn som jag inte träffat sedan juli, de är så små att jag är rädd att de glömt mig! Nå, kanske inte killen, han fyller fyra men tösen hon är bara 1 1/2 år.... Aj, det gör ont att inte få bygga en relation i de första viktiga åren Det enda vi alla vill nu är att få återgå, så gott det går, till något slags normalitet. Och jag hoppas och tror att det kommer........
Hoppet är det sista som överger människan.....
Catlady, som önskar viruset for ut i galaxen och tvärdog.......
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:49.