![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ahhh Jannis! Så härligt det är att läsa dina skrifter. De är en fantastisk komposition av både intressant grekiskt by-liv och din härliga humor.
Varmt tack för att du fortsätter att underhålla oss här på Kalimera! Önskar både dig och din kära fru-för(e)stånderska ett riktigt Gott Nytt År! Tack för allt du bjudit på under 2020. Hoppas att vi får njuta av dina rader även under 2021. Spännande att så småningom få läsa lite om hur "övervintringen" har varit. Ha det gott! Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Åter tack för din månadsrapport!
Nu får vi bara hoppas att ni snart får kallelse till vaccination. Det hoppas jag själv och då bär det av till ert Kreta. Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Tack säger jag för de av mig uppskattade inläggen. Det går ju lätt att skriva, då man har tid och blir inspirerad av miljön. Vi stortrivs här även under vintern (hittills svensk sommar) och ser ingen anledning, att resa hem, förrän merparten av 70+ är vaccinerade i Sverige. Det går att leva i karantän, då vi vet att det är nästan inga coronafall i regionen. Det gäller, att "hålla masken" och fylla i blanketten. Men vi längtar efter öppna tavernor.
Hoppas att du Masse är OK och frisk och att du Jannis snart kan resa till Paleoxora igen. / Jannis |
|
||||
|
||||
![]()
Stort tack för trevlig läsning och Gott Nytt År!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt med en skrift från er igen, tack och god fortsättning på detta förhoppningsvis ljusare år!
|
|
|||
|
|||
![]()
Idag är det Jannisdagen! Jag får då gratulera min namne Jannis och Janne på namnsdagen! Finns det fler? Xronia polla gia esas!
/ Jannis |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat: