![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Jag har hört andra som har haft problem med Travellink. DN skrev om det i slutet av juli. De skrev bland annat så här:
”Men att som konsument komma i kontakt med reseförmedlarna är omvittnat svårt. DN har tidigare skrivit om kunders raseri mot resegruppen Etraveli, som bland annat äger sajterna Flygresor och Travelstart. Enligt Karolin Kühn har både kunder och myndigheter även svårt att nå reseförmedlaren Travellink, som ägs av spanska eDreams ODIGEO. DN har varit i kontakt med en kund vars flygresa ställdes in i april. Flygbolaget Norwegian betalade tillbaka till reseförmedlaren Travellink i slutet av maj, men där har pengarna sedan fastnat. Ytterligare ett sådant ärende har anmälts till Konsumentverket. Kunden har inte lyckats komma i kontakt med Travellink.” Artikeln i sin helhet finns här (kan vara låst). I framtiden tror jag att de allra flesta kommer boka direkt av flygbolagen. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tråkigt för er, men ge inte upp. Vi skulle åkt till det stora landet i väster i våras, men Trumpen stoppade ju alla flyg. Sen har vi hört nada.
MEN, igår fick vi besked om att pengarna har satts in på vårt konto! ![]() ![]() ![]() Plötsligt händer det! /Netwolf |
#3
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Netwolf!
![]() Då hoppas jag på att det kan hända något så småningom för oss också. Ulla |
![]() |
|
|