![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kalispera o hej!
Har mått ganska okej ett par dagar, till och med orkat umgås med väninna en kväll o "busa lite"🍷, men i söndags blev det bakslag! Örat värkte och svetten rann, visst, det var varmt ute men det skvalade i nacken, pannan ja hela ansiktet! Så otroligt trött igen, måste sova på da'n. Från morgon till 11/12-tiden är allt segt. Min värk i kroppen som jag alltid har, är värre då. Saknar att känna doften av nybryggt kaffe, grill, blommor, skog..ja allt!! Känner lite smak av syrligt o salt men inga aromer. Oj, det var kanske förmycket hälsoinfo men det är såhär läget är nu. Mannen som var så illa därann är faktiskt piggare än mig👍 Det känns bäst för kropp o psyke att göra lite utsvävningar då o då. Utomhusbesök, handla, promenera mm. Beter oss nästan som innan vi fick viruset..man vet ju inte.. Börjar bli otålig. Tar det aldrig slut!? När mår man bra igen?! ![]() ![]() Imorgonbitti tar vi vår lilla "kalleanka-cabbe" mot Österlen för lite nya vyer och boende i Simrishamn..nära hamn o hav. Det kommer göra gott🤗 Kram på er, Kajja ![]() Senast redigerad av Kajja den 2020-07-21 klockan 19:50. |
|
|