![]() |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag vågar inte. Dels för min egen del, men framför allt för andras. Eftersom man kan föra med sig smittan utan att känna något - senast läste jag att man smittar som mest alldeles innan sjukdomen bryter ut - och testerna som görs inte är 100% säkra vill jag inte riskera att vara den som tar med mig smittan till mina vänner och kanske orsakar både sjukdom och död. Min längtan efter Grekland är stor, men jag får behärska mig. Människoliv är viktigare.
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Så är det och låt oss aldrig glömma det.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi som befinner oss i ett annat läge eftersom vi har haft Corona är endå tveksamma om eventuell höstresa. Hur stor är chansen att man drabbas igen?! INGEN vet!! Trodde att man skulle känna sig säkrare nu men det finns ju inga garantier. Vill så gärna åka men inte med munskydd och en massa restrektioner. Jag är åxå rädd för att det blir ett rejält utbrott när riskländerna släpps in.
Det tycks ju även vara sisådär med att hålla avstånd har man ju sett i media. Usch o fy för situationen vi befinner oss i!! / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Absolut att människoliv är viktigast!
Det skulle vara fruktansvärt om man smittade ner nån.Det vill vi inte! Pia |
|
||||
|
||||
![]()
"Greek Tourism Minister Harry Theoharis on Monday referred to the next steps Greece intends to take in its effort to open to tourism this summer.
Speaking during an event held in Patra, Minister Theoharis announced that the Greek government will most likely allow direct flights from Sweden to Greece as of July 22." Han säger: "kommer sannolikt att tillåta direktflyg från Sverige." Men det är alltså fortfarande inte helt säkert. Läs mer här. |
![]() |
|
|