![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nu äntligen kanske det kan komma lite värme och som jag längtat efter den! ![]() Också en Eva - med bara 25 dagar och 19 timmar kvar ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Detsamma önskar jag dig Eva och alla andra Kalimeror.
Härnere i Karlshamn är det mulet och absolut ingen värme. Påskliljor och tulpaner blommar för fullt. Det känns härligt. Nu har vi endast 4 veckor kvar till vår vistelse nere i underbara Grekland, nu börjar man längta ordentligt. Ann |
|
||||
|
||||
![]()
Soligt väder utlovat hela helgen här i norr!
Det blev vår över en natt som vanligt, fast tidigare än normalt efter en ovanligt snöfattig och blid vinter. Ha en fortsatt skön helg alltihop! |
|
||||
|
||||
![]()
En skön Valborg och 1:a maj till er alla från Luleå med! Här skiner solen för fullt, temperaturen kring 10 grader, de små snöhögarna på vår gård har nog försvunnit om ett par dagar
![]() Vi kommer att fira valborg hos min drygt 80-åriga far. Han kommer att få dricka kretensisk raki för första gången i sitt liv! Fick en flaska av vår pensionatvärd George i Rethymno. Rakin har tillverkats av hans nästan 100-åriga (!) far...blir mycket spännande ![]() Ivi |
|
|||
|
|||
![]()
Trevlig Valborg från Stockholm! Här har vi sol och 10 grader. Plockade in en bukett vitsippor igår, så här är det vårigt värre.
|
![]() |
|
|