![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det var sorgligt. Han var en god vän.
![]() Elias rooms drivs vidare, nu under Karpathos BnB. Karin ledsen |
|
||||
|
||||
![]()
Är det hans son som ska driva det?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet inte vilka som står bakom Karpathos Bnb. Vet bara att de har ett antal lägenheter och rum över hela Pigadia.
|
|
|||
|
|||
![]()
Man kan känna sorgen fast man aldrig varit på Karpathos. Vänners död gör så ont.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag la länken till det här inlägget på Elias minnessida på internet.
Idag fick jag detta mejl från Elias son George. "Hello Janne, I wanted to thank you and give you some information about Elias Rooms about the present and the future. Your words about my father are priceless and I will print the writeup to make a picture frame for the wall. I am inheriting Elias Rooms, and while under management by Karpathos B&B for the next five years, I can make sure anyone that has stayed there before can stay again. I plan on continuing my father's legacy and would like to meet you to renew the friendship you had with my father. Best Regards, George Hatzigeorgiou" |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Bra gjort Janne! Dom blev säkert varma i hjärtat för att du tänkte på deras far och gjorde detta för dom <3
Riitta |
|
|||
|
|||
![]()
Well done, Janne!
Vi träffade honom 2011, då han lånade ut Kalimera-tipsen om ön. En snäll och hjälpsam man. Två år senare kunde vi inte hyra på Elias Rooms. Det sades bero på hans cancer. / Jannis |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, han blev väldigt glad!
|
|
||||
|
||||
![]()