![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om man ska vara lite krass, så det "goda" detta medför är att det finns gott om billiga resor nu. Spökbokade igår och hittade otroligt billiga resor. Var ytterst nära att boka. Det lär ju sjunka än mer, för jag tror inte kulmen är nådd...
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Läste nu att konkurserna ökat med 11 % jämfört med förra året.
“Om coronavirusets spridning fortsätter och blir långvarig kommer många företag att få problem. Mindre bolag som är beroende av leverantörer i Kina är extra utsatta. Likaså kommer resebyråer och flygbolag få det extra tufft när resandet går ner”, säger Richard Damberg, ekonom på UC, i ett pressmeddelande. Det låter som att det är dags att ta upp ett nytt hål i svångremmen. Bistra tider väntar... ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Vi flyger till Aten i april, och några dagar senare med båt till Tilos. I nuläget hade jag hoppat över Aten, men eftersom Ryanair slutat flyga till Rhodos, blev det Aten.
Däremot resan jag bokat till i maj, tillsammans med några väninnor, är något osäker på grund av någons rädsla för Coronaviruset. Men vi får hoppas ... Sen blir det självklart Grekland i september/oktober. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu vill jag inte agera olycksprofet, men såg ni Dokument Utifrån på SVT Play?
Om ni inte var rädda innan, lär ni bli det nu. ![]() 8.000 smittade för en månad sen och det har nu tiodubblats. Were doomded... 😷 /Netwolf - som nu ska iväg och fylla ränseln med viktualiteter! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kanske bäst att följa ditt exempel innan konserver & annat tar slut överallt? https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9vQ9R5/corona-far-folk-att-borja-hamstra-tomt-pa-hyllorna //Conny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Sååå, om inte Corona tar folk av daga, lär Bullens korv göra det... /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Gamla hederliga Bullens pilsnerkorv... suck, den har man ju ätit och druckit Corona-öl ihop med.
![]() // Conny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /NW |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, pocenten är alltid viktig!
Angående "Öl-viruset" så har tydligen ölbryggeriet, som är ett av världens största, gått ut med att de tydligen har gått i miljardförlust i SEK under Q1 2020. Tydligen så beror det inte på namnet på ölen utan på den minskade försäljningen i barer samt att det Kinesiska nyåret inte innebar den öl-excess som brukligt är..... //Conny |
|
|||
|
|||
![]()
Ang. Bullens pilsnerkorv.
Ingredienser Svenskt gris- och nötkött (33%), vatten, nöthjärta, nötlunga, potatismjöl, fett från gris, bindväv från gris, MJÖLKPROTEIN, salt, blodprotein av nöt och gris, potatisfiber, druvsocker, kryddor, arom, antioxidationsmedel E300, konserveringsmedel E250, fårfjälster, rökarom. Korven innehåller endast svenskt kött och köttråvaror. Låter smarrigt :-) |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |