Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-04-24, 18:40
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Skor!!

Citat:
Ursprungligen postat av yeasou
Av bilden att dömma så behöver hon inga skor! Ett gäng handskar skulle nog sitta bättre.
JA det får bli nästa tråd!! Hur många handskar tar du med dig till Grekland?????
Svara med citat
Gammal 2006-04-24, 18:47
yeasous avatar
yeasou yeasou är inte uppkopplad

Har faktiskt haft med ett par handskar till Grekland tidigare. Plockade en massa Sjöborrar vid snorkling och då kom de till pass. Gummihandskar typ av den tjockare varianten. Trivseltemeraturen är ju hög och härlig i Grekland , så de vanliga handskarna och tummvantarna som man har vant sig vid denna jävliga vinter slipper man där! 26 dagar kvar till take off!
Yeasou
Svara med citat
Gammal 2006-04-24, 23:39
Rubys avatar
Ruby Ruby är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av yeasou
Trivseltemeraturen är ju hög och härlig i Grekland , så de vanliga handskarna och tummvantarna som man har vant sig vid denna jävliga vinter slipper man där!
Jag hade med mig både tumvantar och varm halsduk till Grekland förra året (31 maj), mest för att jag behövde dem på väg till Arlanda. Men halsduken använde jag faktiskt på kvällarna de första dygnen, så det var inte så dumt som det låter.

Ruby
Svara med citat
Gammal 2006-04-25, 01:01
Alexandra Alexandra är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2005

Då kanske jag bara tar med sandaletter då Hoppas att det är någorlunda varmt på kvällarna bara

Tänkte mig på att eventuellt köpa några söta sandaletter på plats, såg väldigt mycket fint i Naoussa om jag inte minns fel... Dessutom så har väl sommaren just börjat hemma när vi kommer hem och då kan man glänsa lite med sina tjusiga sandaletter från grekland brunbränd och fräsch

/Alexandra
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:54.