![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag också.
![]() Kul att du ska skriva Karin. Det har under åren funnits så lite om Thessaloniki, och det är ju konstigt med tanke på att det är Greklands andra största stad. Du gillar ju Aten och därför ska det bli extra intressant att höra vad du tycker om Thessaloniki. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så kul att få följa med på er resa Karin!
Det ska blir spännande att få veta lite mera om en av de "nordliga infarterna till Grekland" via Thessaloniki. Anar att det finns många spännande möjligheter att besöka Grekland härifrån. Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Nu vet jag litet mera. Stället vi ska till med kören heter Aiginion. Det passar utmärkt för våra planer, då det ligger ungefär mitt emellan Thessaloniki och Katerini. När jag berättade om våra planer vid körrepetitionen i onsdags, sade Kalypso att området runt Aiginion är det vackraste hon vet, och hon skulle skriva en lista på platser vi bara måste besöka när vi är där. Koula berättade att hon kommer från Katerini, så hon har också en massa tips till oss. Frågan är om vi alls kommer att få tid att slöa på stranden.
![]() Karin förväntansfull |
|
||||
|
||||
![]()
Kul att höra lite om Saloniki! Har själv besökt stan vid ett par tillfällen och gillat vad jag sett. Då det är Greklands andra stad, känner jag lite samhörighet, då jag huserar i Sveriges andra stad Göteborg.
![]() Lycka till med sjungandet oxå! /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Körfestival låter spännande! Ser fram emot att få följa med på er resa till Thessaloniki, en stad jag tidigare bara åkt igenom. Vi har pratat om att någon gång resa dit, men det är många platser som lockar, som Aten och Tilos.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om ni inte är så duktiga på att sjunga, så kan ni sätta upp en sån här skylt för ökad förståelse!
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|