![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Toppen🤗 Framförallt med utflyktsbåten🛳️ Det är det enda jag möjligen har saknat på Tilos, så TOPPEN
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har varit och tagit bilder på båten. Lägger ut här när jag har kommit hem.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hem Tilos eller hem Sverige?
|
|
||||
|
||||
![]()
Hemma i Sverige. Har lite svajigt nät här.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Lady A.K. Inte alls lika mysig som Stelios utflyktsbåt. Men bättre med en modern utflyktsbåt än ingen alls. |
|
||||
|
||||
![]()
Hittade denna relativt färska video på Youtube. En båttur med Lady A.K från den 13:e sept. 2019. Har spolat fram en bit då det börjar hända lite
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ojojoj. Jäklar vad det gungar! De skulle ha lagt till The Doors låt ”Riders On The Storm" så hade det blivit ännu mer Rock and Roll.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha ha!!! Eller ...... "We will we will rock you!"
![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Citat:
Citat:
![]() På tal om det så åkte vi med en glasbottenbåt runt Tilos ett år, och då fick Camilla styra båten på vägen hem (hon kan köra båt), så där var det en bikiniförsedd tjej som tog hand om allt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Både och, hon tyckte det var lite jobbigt med alla som kommenterade att "en tjej som kör"!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag brukar åka med på åtminstone en badbåtstutflykt på varje ö jag besöker och helt plötsligt blev jag varse en sak, nästan alltid finns det en badbyxförsedd farbror som skall hjälpa till att förtöja båten när man kommit i land, så även här ![]() |
![]() |
|
|