![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag blev lite nyfiken på din känsla om Meganisi? //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Paros har vi tidigare haft dåliga erfarenheter av och det är den ö vi har undvikit. MEN, nu i somras gjorde vi Paros under nio dar och det var helt FANTASTISKT!
![]() Vi upptäckte helt enkelt att vi inte givit ön nån chans. Nu hittade vi jättefina ställen, avskilda stränder och otroligt god mat. Det var förvånande, då maten i Kykladerna inte brukar ligga i topp. /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Thassos, Agistri och Astypalea är öar, som jag inte kommer och återvända till!
Inte för att det var något större fel på dom, men känns att ett besök räcker :-) Riitta |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har nog ingen ö som jag besökt och med bestämdhet kan säga - aldrig mer. Rhodos kanske då, men jag skulle nog kunna tänka mig att bo på nån mindre ort längre söderut i så fall.
Däremot är det en ö-grupp som jag inte har någon längtan till alls och det är de saroniska öarna, Agistri, Egina, Poros mm. Vet egentligen inte varför, men det bara är så! Fast jag har inte heller haft någon längtan till Kalymnos, men nu bär det av dit om två veckor... och jag längtar ![]() ![]() Maria |
|
||||
|
||||
![]()
Kalymnos längtar jag alltid till :-) Har varit där minst varannat år sedan 1987 :-)
Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är ingen idé att åka dit för att uppdatera ön, för Meganisi är en av de minst intressanta öarna på Kalimera, om man ser till statistiken. Så mitt jobb-jag behöver inte åka tillbaka. Mitt privata jag fick liksom ingen känsla för ön. Kan inte sätta fingret på var det var, men ibland är det ju så.
|
![]() |
|
|