![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej Apelsina! Skulle du någon gång bo där så glöm inte att fråga efter en extra madrass. En rolig episod jag kommer ihåg var när vi kom dit en gång och mamma i familjen skulle renovera några soffor i de gemensamma urymmet på hotellet . Samtidigt som vi kom ned till vårat vanliga rum Nr 74, höll hon på att klippa till ett par av mina lämnade madrasser så att de skulle passa till hennes soffor! Ojojoj vad hon skämdes för detta när vi såg vad hon höll på med! Vi bara skrattade och gav henne en kram.
MVH Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Faktum är att vi ska flyga från Santorini i sommar och tänkte avsluta med ett par dagar i Kamari eller Perissa. Hur är det med Kamari - kan man komma dit som ö-luffare i slutet av juli och vänta sig att det finns rum, tror du? Har hört att Kamari är svårt ibland i och med att det mesta redan är uppbokat för charterturisterna. Vad tar de för ett dubbelrum eller studio på Artemis? (Förlåt ricky att jag stjäl din tråd här ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen. Jag kan inte säga vad ett rum kostar på Artemis, mest beroende på att jag aldrig har frågat hur mycket det kostar och att jag/vi aldrig brukar räkna på det! Jag/vi har väl oftast fått ett bättre pris än vad många andra har fått! Familjen brukar säga att det är mitt/vårat hem/hotel! Tror inte de är dyrare än många andra hotell. Pröva att ringa dem i nästa månad, telefonnummer 0030 02286031198.
Hotellet är rent och snyggt bra service, lugnt m.m. Osså mina madrasser inte att förglömma ![]() MVH Yeasou |
![]() |
|
|