Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Lesbos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-04-16, 20:26
Sigrun Sigrun är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2005
Standard Sv: mytelini/lesbos/molivos ???

Helt enig med alle som sier at Lesvos er ei flott øy. Var der i september i fjor og bodde i Plomari, en fin, liten by og ekte gresk. Hadde en strand nesten for oss selv i utkanten av byen, måtte ha underlag og parasoll selv, men greit (og billig)!! Leide bil og kjørte rundt øya og hadde ingen problem med å leie rom der vi stoppet, til 25 Euro rommet. Hadde første stopp i Sigri, liten by med en flott strand som var helt folketom! I nærheten ligger "The petrified forrest", et stort utgravningssted med 20 mill. år gamle trær og stubber, faktisk en urskog. Man kunne telle årringene i treet... Overnattet også i Molyvos og fikk sett byen. Den var veldig koselig, men var nok ikke så begeistret for stranden, litt for stenete, det var vondt å gå uten badesko. Landsbyene vi kjørte gjennom - mer greskt kan det ikke bli. Så jeg anbefaler absolutt Lesvos - den kommer vi tilbake til! (Nå snuser jeg litt på Samos og Pythagorian - etter anbefalinger her på Kalimera.)
Har forsøkt å lime inn et bilde fra Molyvos her, men så god er jeg visst ikke...
Vennlig hilsen Sigrun
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:27.