![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() När vi var i Molyvos på Lesbos (charter) hade vi lite problem med rummen. Vi reste med våra bekanta och hade naturligtvis bokat egna rum. Men när vi kom till hotellet hade de bara ett rum för oss fyra. Hur hade detta hänt? ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker det är bra om man mot ett tillägg då man bokar kan välja mellan olika alternativ, ingen uteplats (
![]() Jag väljer alltid balkong någon eller några våningar upp och oftast får jag betala någon hundralapp för det, utsikten är jag mindre kinkig med. Balkong med morgonsol under de varmaste månaderna är också att föredra men sådant är lite svårare att räkna ut och välja. Är resan två veckor eller längre är det numer alltid lägenhetshotell som gäller. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Så här såg rummet ut. AC:n funkade inte heller för den delen. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Förstår det,
![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Kalimera den 2019-03-31 klockan 17:11. |
|
||||
|
||||
![]()
Kom på en bra sak med din dåliga erfarenhet, Janne. Tror jag kan stryka Lipsi från min ölista.
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tänkte på en helt annan sak, och det är att jag egentligen också åker charter nuförtiden. Enda skillnaden är att jag bokar flyg och hotell på olika sätt. Först flygbiljetten, och sedan bokning av rum. Men det är ju egentligen samma sak, i alla fall nästan. Förutom bokade vi alltid rum på plats. Men kom på idag att vi senast gjorde det 2008, och när vi var på Kreta en månad 2012. Nu bokar vi alltid rum i förväg. |
![]() |
|
|