Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2019-03-24, 17:54
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Bemärkelsedagar

Vi tar alla tillfällen att fira. Även födelsedagar. Tyvärr fyller jag år i februari så jag har aldrig firat någon födelsedag i Grekland. När jag senast fyllde jämt firade vi på Malö i Bohuslän. När jag fyllde 40 år firade vi med dunder och brak i Thailand då vi båtluffade där.

Camilla fyller år i november så det är mer görligt att fira i Grekland än i vad det är i februari. När hon fyllde 40 år firade vi det på Naxos. Mycket rolig födelsedag som tar för lång tid att berätta om.

Fylla 40 år på Naxos i november.

Camillas mamma fyller i slutet av oktober. Henne har vi firat i Grekland, när hon fyllde 60 år och när hon fyllde 65 år. Båda gångerna på Kreta. När hon fyllde 60 hade vi planerat att fira dagen i Balos, och det gjorde vi också, det var bara det där med vädret. Jäklar vad kallt det var!

Fylla 60 år på Kreta i oktober.

Min mamma har vi firat två gånger i Grekland, dels när hon fyllde 60 och dels när hon fyllde 80. Båda gångerna båtluffade vi i två veckor. Så himla kul. Det var under den första resan hon blev varse vad Ella betyder på grekiska. Om det kan ni läsa här.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:33.