![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men detta var ett nytt och intressant knep som jag aldrig hört talas om Wolfen! Störst behov av viktsänkning har jag. Birgit är bättre på det än jag, men hon blir nog inte ledsen om hon också "drabbas" av effekten. Så därför en nyfiken fråga ..... om vi båda läser samma böcker, får vi då båda ner vikten? ![]() ![]() ![]() ![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Läser alltid pocket. Eller rättare sagt, mina resot till Grekland är så korta att det inte blir just läst något alls. Men jag måste alltid ha med mig en bok, gärna en bok som jag har läst tidigare och gillat, och den får även gärna ha grekisk anknytning. Att lyssna är inte min grej alls. Vill inte höra någon annans röst när jag "läser". Men det kan säkert funka i vissa sammanhang.
Om jag har lite lugn tid i Grekland föredrar jag att sitta och glo på havet t.ex. ![]() ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Alltid pocket -aldrig lyssna. Jag har försökt att lyssna på böcker, men det är inget för mig.
Precis som flera av er skriver är det en rolig del av planeringen att fundera på vilka böcker man vill läsa under semestern. /Ofelia |
![]() |
|
|