![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Idag går tvättmaskinen varm och imorgon dyker jag ner i resväskan o packar. På lördag åker vi till Naxos två veckor! Ska bli underbart! Det är så kul att läsa här på Kalimera om alla äventyr o upplevelser. Maria |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt, njut av Naxos!
Vi åker till Thassos en vecka istället, åker också i morgon. Ha det så gôtt! ![]() Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det underbart på fina Naxos!
Vi själva åker hem från Samos imorgon. Lite F Ö R varmt har vi haft det dom sista dagarna. Nu ska vi ha en skön sommar i Västerbotten. Sen återkommer vi till Syros-Amorgos-Naxos i september-oktober. Njut alla dar på Naxos önskar Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en underbar resa Maria!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis
Njut av en underbar ö. Jobbig transfer bara Hoppas du går till utomhusbion nån kväll Rekommenderar en tur till Delos, köp till guide Själv har jag 5 v kvar innan planet till Kreta lyfter |
|
||||
|
||||
![]()
Tack ska ni ha!
Tack för tipset Carle om utomhusbion! Jag glömmer inte känslan när vi var på Skiathos o Skopelos för några år sedan o var på Mamma Mia-filmen där på utomhusbion. Nu dröjer det inte länge innan Mamma Mia 2 har premiär. Lena, nu är det precis ett år sedan vi var på Thassos. Vi bodde på Golden beach o hade två underbara veckor där. Vi var ute på en jättehärlig båtutflykt som utgick från stan där vi stannade på fem platser där vi badade från båten i kristallklart blått o turkost vatten. De grillade på båten medan vi badade o fick lunch som ingick i priset. Nu packar o dammsuger jag. Kl 04 ringer väckarklockan, mot Grekland!🇬🇷 |
|
||||
|
||||
![]()
..... och aldrig någonsin njuter man mera av att vakna av väckarklockan klockan 04 på morgonen som inför en resa till Grekland! Så härligt det är!
Ha en jättego resa! Masse |
![]() |
|
|