![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Bara att kliva ut på flygplanstrappan får mig att må bra!
veta vad som ligger framför mig i två veckor,då glömmer jag både astma och atros.Fast ibland blir man ju påmind! pia |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har nedsatt hörsel, men inte tinnitus tack o lov. Hörselproblemen gör mig inget i Grekland, då jag ändå inte kan grekiska.
![]() Men visst är Grekland avstressande. Ibland har vi diskuterat att skippa Grekland nåt år och DET utlöser en stark stress hos mig. ![]() Tursamt nog har vi aldrig gjort allvar av våra planer. Jo, en gång. Vi skippade Grekland och åkte till Sardinien i juni.... Stressen löstes genom en Kreta vecka i augusti samma år.. ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag brukar alltid säga att för mig är det psykisk medicin att få komma till Grekland!
I maj blir det Paleochora två veckor och i juni blir det två veckor på Naxos(för första gången). Livet skulle vara betydligt fattigare utan underbara Grekland!🇬🇷 |
|
|||
|
|||
![]()
Både hörapparat och tinnitus har jag oberoende av var jag befinner mig, men det går lättare att stå ut med de obehagliga ljuden i Grekland. Ett annat stort problem uppstår, när jag kommer hem till Sverige vintertid. Klåda, framför allt på ryggen, vilket troligen beror på den torra luften i Jämtland. Bästa hjälpen har varit spikmattan, som var så poppis för några år sedan!
/ Jannis |
|
||||
|
||||
![]()
Jag blir med hörapparat i mitten av mars. Ser fram emot det jättemycket.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mina problem tycks försvinna när jag kommer till Grekland, inte så att dom försvinner på riktigt, men blir mer uthärdliga där på nått konstigt vis ;-) Ont i höfter, rygg och går med kryckor. Res-sällskapet brukar skoja om att dom ska ta ifrån mig kryckorna så dom har en chans att hänga med mig :-)
(Så fort går jag inte här hemma) Älskar sängen på Annapolis, härligt hård, som gör underverk för min rygg. Längtar tills 28/4 då vi åker ner till "mitt" Rhodos för en vecka. Sen åker vi (barnbarnet på 15, och jag) ner 2 veckor igen den 17/6 Irene |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |