![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men jag har alltid känt mig lurad när jag bokat boende där, främst när jag kommit med båt och bokat nere i hamnen, men även när jag bokat på booking.com (man ska inte lite på deras kartor jämt..). Och inte bara hamnat lite "kalle bakom", vilket jag räknat med, utan långt ut på landet... Minns speciellt en gång då jag reste själv med barnen (10 och 12 tror jag de var) och dottern fick feber och vi var på ett hotell långt bort från all ära och redlighet. Ingen restaurang, bara en livsfarlig väg utan vägren... Tack och lov fick jag tag på en restaurang med utkörning (15 minutes, all Santorini ![]() Tänker det är därför man inte kan boka om, alla vill bo nära, men det går inte så man hamnar långt åt skogen och om det bara går att boka av ger sig folk av... Men en solnedgång längs promenaden på kanten norrut från Fira är svårslagen och det går att hitta bra restauranger med vettiga priser bara l lite bakom utsikten. Så annars är det mysigt, bara väldigt turistigt och fullt med folk Så kolla noga på Tripadvisor o liknande innan ni bokar... så blir det säkert jättebra ![]() |
|
|