![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Så tråkigt slut på er Greklandsresa. Hoppas ni kan ta er hem på smidigaste sätt och ta hand om det som hänt. Grekland finns alltid kvar när tiden känns mogen för nästa resa. Var rädda om er!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi känner en stor tacksamhet samt glädje över dina och Birgits rapporter, dina synpunkter samt berättelse om era vedermödor.
Tycker det är så synd att er efterlängtade resa måste avslutas så abrupt. Men vi förstår att du snart återkommer till vårt älskade forum så snart du kan. Det ni skriver är så personligt och till stor glädje för alla oss här på forumet! Ta nu hand om er och era bekymmer. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag blir helt bedrövad.
![]() Stackars er som har fått ställa in så många resor, och nu måste ni åka hem i förtid av andra anledningar. Jag håller tummarna för att allt ordnar sig. Massor med styrkekramar till er båda! |
|
|||
|
|||
![]()
Jag blir också bedrövad när jag läser detta. Vilken smärtsam situation! Vi kan bara hoppas på det bästa på alla sätt och vis och ge er vårt stöd härifrån. Livet innehåller allt och är helt oberäkneligt. Kärlek och ljus till er!
|
![]() |
|
|