![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Karin!
Det var många fina tips du gav. Tack för dem!! Jag förstår att du "kan stället". Har du varit där många gånger? Känner du till hotellet Astron Princess oxå? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Astron Princess är jättefint, vi fick komma in och titta på en juniorsvit för ett par år sedan. Riktigt lyxigt och mycket bra läge dessutom, men litet i dyraste laget för oss som vill stanna länge. ![]() ![]() Du kommer att få det jättebra! Karin som längtar ... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Väldigt bra info du ger om Karpathos! Vi åker dit första veckan i September och det är första gången på Karpathos för oss 😉 Det ända tråkiga är att det är 4månader kvar tills man har Grekisk mark under fötterna... /Mange |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Åh! Ha det så underbart! Njut på Astron Princess! Vi bodde där i fjor och det kändes lite lagom skönt lyxigt.
Hälsa till Toula i receptionen , från Pia, vi är födda på samma dag, då kanske hon minns! Karpathos är en trevlig ö, och jag förstår att man återkommer. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag är säker på att ni kommer att få en mycket bra resa. Tror att ni kommer att trivas på Astron Princess. Som ni säker förstått så finns det många bra matställen. men de kan lite variera var de ¨bra¨kockarna arbetar. De flyttar lite runt bland matställena.
Bra ozo ställe är om ni går förbi fontänen och mitt i en liten backe på höger sida. Där kan man sitta och titta på folkvimlet ¨Kompassen¨är också ett bra ställe att sippa ozo och kolla folk Vi åker om så där en månad |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vi har pratat en hel del med Vasilis på hotellet. Vet du vem han är? Han sa iaf att Toula slutade där förra året. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Nu e jag här på Karpathos! Älskar d redan, fast jag inte sett så mycket ännu. Inte varit inne i karpathos stad ännu, men badat i havet mefanför hotellet o njuter av utsikten från balkongen. Jag kunde inte motstå sviten😜👌😍. Har nu ett underbart rum o en utsikt som e helt magisk! Fint mottagande då vi kom igår. Rent o städat överallt. I just love it!
|
![]() |
|
|