![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Reste till Grekland första gången 1979, och har sedan dess varit där nästan varje år. Ett år var jag på Cypern i stället och det var inte alls som Grekand. Tågluffade i Östeuropa ett år. Annars har jag nog varit där varje år. Undantagen är 2012 då vi valde att stanna hemma, och förra året då jag inte kunde åka pga ryggen. Hade en resa bokad till Peloponessos i maj förra året, men den fick vi ställa in.
Hur det blir i år vet jag inget om ännu. Men det kommer... |
|
|||
|
|||
![]()
Var 2 v på Kos 1988 innan jag gjorde lumpen. Sen studier så 1995 var jag 3 v i Grekland, åkte med Hellas Tours som gick i KK, minns ni det? Varit nere alla år sen dess med undantag av år 2000 då jag såg Fotbolls EM i Holland/Belgien. Hade D-mark, Gulden, Franska och Belgiska France i midjeväskan. Sen 2011 är jag nere 2 gg per år. Kan bli 3resor i år pga klämdag 5e juni, ta 3 dagar få en vecka. Sen 2 v i juli, hösteveckan på det runt v 40
Köpte en hel del på bokrean... Bara välja ort o strand. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi var till Grekland senast 2009. Sedan har vi varit i Indien 2008-2017 vi har bokat för 2018 också, men längtan till Grekland har alltid funnits. Så i vinter beställde jag en flygresa till Aten. Vi har beställt Båt till Naxos vidare till Koufonissi för att avsluts i Kini på Syros, det blir roligt att återse Grekland Glenn & Berit
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var verkligen på tiden! Grattis!
![]() |
![]() |
|
|