![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Helena S ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Under högsäsong stiger priserna ordentligt på Folegandros.
|
|
||||
|
||||
![]()
Helena! Vi åker i försäsong, kommer till Folegandros 30 maj. Det skiljer nog en hel del på priserna då mot i högsäsong.
Jag längtar också jättemycket ![]() Ulla |
|
||||
|
||||
![]()
Det är det jag menar, av de öarna som vi vill åka till i sommar, så har Folegandros de dyraste boendena.
Citat:
![]() ![]() Helena S ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi reser till Folegandros i juli.Det blir näst sista ön på vår sjuveckorstripp.
Tydligen är det så,att de flesta föredrar att bo i Chora,men vi är riktiga "nära till vattnet-människor",så vi har bokat Alisideri studios i hamnen Karavostasis. Det verkar väldigt charmigt och är tydligen en gammal bondgård!Vi fick väldigt bra kontakt med Tila,som är ägaren.Som vanligt ringde jag och bokade och vi hade ett fint samtal.Bra pris också! Ser väldigt fram emot Folegandros,eftersom det är första gången vi reser dit. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det här är också vårt första besök på ön, det ska bli så spännande! ![]() Helena S ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja,det blir riktigt spännande! Vi har bokat fr.3.7 till 9.7 ungefär. Ser verkligen fram emot detta och i synnerhet det charmiga boendet! När är NI där?
|
|
||||
|
||||
![]()
Det blir ca en månad senare än er, Malina. Slutet av juli - början av augusti.
![]() Vilka öar har ni mer planerat att besöka? Vi har som plan Serifos, Sikinos, Folegandros och hemresa från Santorini. Helena S ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi börjar på Santorini,sedan Amorgos,Naxos,Ios,Sikinos,Folegandros och avslutar med Santorini!
|
![]() |
|
|