![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
STORT STORT GRATTIS 💕🇬🇷💕
Så otrolig glädje detta forum ger,läsa nya inlägg,helst varje dag,läsa resebrev,få goda råd och tips,de fantastiska reseguiderna som blivit några olika genom åren och att få hänga med när andra reser,ingen nämnd ingen glömd👍 Monica 😍 |
|
||||
|
||||
![]()
STORT GRATTIS hærifrån också, Janne och Camilla.
Minns bilden 'som det var igår'. Bodde hos Maria, Michalis och Katerina øverst uppe precis mitt i bild, just de åren (från -97). Tænker på de lækra loukoumades vi åt på deras lilla cafe', To Kima. |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Kalimera! Tack vare detta fina forum öppnade sig Grekland för mig. Och tack vare detta fina forum har jag här hemma fått vara med om många fina resor till Grekland. Bästa inspirationskällan!
Hurra för Kalimera, hoppas det blir många fina år till! ![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis
![]() Har haft så mycket glädje och nytta av KALIMERA. Inger |
|
||||
|
||||
![]()
Jaaa! Kalimera forever!
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis
![]() Stort tak herfra - også mange tak for det store arbejde med at holde onde kræfter væk fra dette forum ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS från mig också!
![]() ![]() Har hängt här mycket under flera år. Fast nu blivit lite bekväm tyvärr och kollar oftast på Kalimera Forumet på FB. Kram från Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var tack vare Kalimera jag släppte taget om "min ö" och åkte till just Koufonissi! Jag kunde inte motstå dina bilder därifrån. Och precis som Marianne bodde jag i huset mitt i bilden.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis! Tänk vilken gigantisk födelsedagsfest det skulle kunna bli ...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tack för alla snälla ord! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis och tack från djupet av mitt hjärta, för att Kalimera finns!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag firar med att fortsätta läsa på forumet och säger GRATTIS till de 20 åren.
Heja på för de kommande! / Jannis |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till världens bästa greklandssida
![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
1998 köpte jag min första dator och strax efter var det en artikel i personaltidningen om en medarbetare som hade en sida om Grekland.Och resten är ,som man säger historia.En dag utan Kalimera är en förspilld dag.TACK Janne!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Kalimera! Fantastiskt arbete du gjort Janne under alla dessa år!
Var med de första åren men kommer inte alls ihåg vad mitt användarnamn var då. Skulle 1999 göra min första ensamresa till Grekland och vet att jag bland annat fick många råd från en tjej i Finland. Och sedan följde jag en blogg av tjej som var gift med en grek och hade två små barn och jag tror hon bodde på Kreta. Men jag och namn, är hopplös på det.... Men Kalimera är så inspirerande och varje gång man går in och läser så längtar man, det värsta är ju att man vill till så många ställen när ni så fint förmedlar era reseupplevelser! Och när man inte själv av olika anledningar inte har möjlighet att åka dit så njuter man av att läsa om andras resor, planer, reseberättelser och bilder! Jag är jättedålig på att kommentera men vill rikta ett STORT TACK till ALLA ni som på ett eller annat sätt bidrar till att Kalimera är vad det är! Ylva |
|
||||
|
||||
![]()
20 år - det är en lång tid! Tack för det strävsamma arbetet med sajten!
![]() Jag hade kunnat skriva det som Ylvan gjorde - det kunde ju varit jag! ![]() Så mycket som kärleken till Grekland har gett. Med STOR hjälp av Kalimera.se ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort GRATTIS och TACK för all information. Säger som någon sa tidigare: ett forum där man alltid kunnat läsa/skriva oavsett vad. Jag ser Kalimera som "en trogen vän" som alltid finns där för en
![]() Helena S - ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis!
En trevlig och god vän i alla väder och alla årstider. Chras |
|
||||
|
||||