![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Tidigare fick folk skriva till mig på Facebook om att de ville bli medlemmar. Då kunde jag kolla upp blivande medlemmar lite noggrannare. Men det visade sig att några av dem jag registrerade använde falska alias och hackade e-postadresser, och hackade Kalimera. Sedan försökte någon kapa mitt privata Facebook-konto, och därmed komma åt sidorna om Grekland på FB. Jag hade ett litet helsike att få tillbaka kontot. Så idén är kanon. Skanna er bekantskapskrets efter nya medlemmar och skicka sedan PM till mig. Tack för snälla ord och hurrarop, det värmer kan jag lova! |
|
|
||||
|
||||
|
Hej!
Jag tycker oxå att det var en bra idé med rekommendationer gällande nya medlemmar. Utan Kalimera skulle det skapas ett litet tomrum i tillvaron. Det är inte många dagar per år som jag inte går in på sidan, flera ggr/dag. (Angående vissa tidigare medlemmar, så är det ju ingen som saknar dem då jag anser att man ska uppträda på ett hövligt sätt i forumet. Det är ju heller ingen som tvingar dessa att vara med). Kämpa på Janne! - Vi behöver Kalimera ...Hälsningar Conny
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg er veldig enig i at forumet er utrolig bra og håper inderlig at det fortsetter. Følger med flere av dere når dere er ute og reiser. Har fått nyttige tips på forumet og har selv også gitt tips. Gleder meg f eks til å følge med videre på Arne og Birgittas vinteropphold på Kreta.
Ha en fin førjul enten det er i Hellas, Sverige eller Norge. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Nej, det var e-postadresser till personer på stora svenska företag. Då är det ju lätt att tro att de är riktiga, och det var de också, men de var kapade.
|
|
|
||||
|
||||
|
Men, oj, såna problem du har haft med hackarna, Janne. Usch då, måste vara oerhört tungt med sånt.
/ Anne |
|
|
||||
|
||||
|
Tack för det Janne!
Jag tycker att det vore bra om du kan ta en titt på om det går att genomföra det Netwolf föreslår, att lägga in "fadderns" signatur t ex inom parentes efter den nya medlemmens signatur i profilen. Tror det kan generera en ömsesidig ansvarskänsla för bägge parter. Bra idé Wolfen! Masse |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
OK. Då har vi ju genom den här tråden som du Netwolf startade i positivt syfte faktiskt också uppnått något bra. Bra initiativ! Forumet som sedan en tid tillbaka inte kunnat ta in nya medlemmar alls kan nu faktiskt göra det, om än i begränsad omfattning.
Vi som uppskattar och värnar om forumet kan, när vi får frågor om Grekland från goda och pålitliga vänner som vi vill gå i god för, rekommendera dem för ett medlemskap. Det kan ju kännas lite "exklusivt", men förhoppningen är ju ändå att det på sikt ska vara möjligt att säkra upp forumet så att det åter kan bli öppet för alla, och att vi tills dess slipper att få in flera hackers. Masse |
![]() |
|
|