![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En bra skriva Janne!!!!
Genom att få läsa det du skriver så får vi helt klart för oss vilka proportioner som gäller i sakligheten i kritiken mot dig, och grunderna för de två medlemmarnas avhopp. Man har i princip haft noll på fötter. Det är tråkigt och dumt när vi på det sättet låter intoleransen styra vårt handlande och känslorna får oss att tappa fotfästet totalt. Förstår om du blivit både arg, besviken och ledsen över påhoppet. Men jag hoppas verkligen att du har kraft att lägga det bakom dig och glädjas över allt fint här på forumet, och alla supporters som du faktiskt har här. Och alla vi andra har kanske något viktigt att lära av det inträffade. Jag menar att det är att se till att inte känslorna får bära iväg hur som helst i debatten utan att vi lägger oss vinn om viss markkontakt och faktainnehåll när vi käbblar. För debatt hoppas jag att vi ska ha även i fortsättningen. Annars blir det ju lite tråkigt. Som sagt, bra inlägg Janne. Och intressant att läsa länkarna som du lagt in. Det var läsning som jag missat tidigare. ![]() |
|
|