![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Emy, du är ju smart som tittar på andra bolag för hemresan, det är ju precis så man ska göra.
Men inte kan man kräva att Apollo ska köra till underpriser. Och naturligtvis är de låga priserna på utresor rena lockpriser. Min utresa i juni var inte fullt så billig men i gengäld var hemresan inte skyhög. Så jag kommer både dit och hem med Apollo för 1800-1900, med mat ombord, och det tycker jag är ett kanonpris. |
|
||||
|
||||
![]()
hej
jag bokade själv utresa från luleå för 1198:- till chania och hem från chania till arlanda 198:- med apollo och resan hem till luleå för 448:- sas. jag är mycket nöjd med priset. det enda jag vill gnälla över är att vi här uppe har så sena avgångar med apollo till chania. trist att landa mitt i natten. från stockholm åker man tidigt på morgonen eller vid fyrasnåret på eftermiddagen. tur hade jag som ändå som fick min superbilliga resa hem. myssa..... |
|
|||
|
|||
![]()
[INDENT]Hej igen!
Visst kan man flyga hyvsat billigt fr Luleå till Stockholm men du åker ju oftast dessutom på en övernattning. Det är säkert fler än vi i norrland som åker på lite extra kostnader. Jag har tittat på andra bolag hela tiden så det är lugnt. //Joppan [/INDENT] |
|
|||
|
|||
![]()
For den som har nærhet til Stockholm vil jeg foreslå å gå inn og se på Norwegian sine sider. Kan finne billige billetter mellom Stockholm og Oslo,og Norwegian ha r fremdeles noen billige billetter fra Hellas til Oslo.
Kan være verdt å sjekke ![]() |
![]() |
|
|