![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Så här ligger det tilll. Vi publicerade dagliga rapporter från Novemberresan på Kalimeras "Nödforum" på Facebook. Om du letar efter inlägg där som är skrivna av Greger Bogården då finner du dem. Greger Bogården är min pseudonym på Facebook.
Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för info Arne.
Har inte Facebook men då vet jag.... /Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, Greger Bogården. Låter som ett namn från en Mankell-deckare, eller nåt...
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ditt alias är ju häftigt, men bara en liten undran, varför duger inte vanliga namnet? Då vet ju vänner på FB att det är du. Nu måste Du ju förklara att Du är Du
![]() Fast det har jag ju inte med att göra. Är bara nyfiken ![]() Lissi - Lisa Brissman på FB |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, jag tyckte väl att "Greger Bogården" lät bekant nånstans där i bakhuvudet. Det är ju ett av täcknamnen för i halvskum figur i Sveriges kommunistiska parti. Denne (?) person var även omnämnd i historien om den kommunistiske brevärar-Bosse som försvann så mystiskt på 70-talet.
NU blir jag nyfiken. @Arne. Är du den riktige Greger Bogården? ![]() ![]() ![]() Lyssna gärna på POD:en om mysteriet med Bosse Jansson. Ytterst hörvärt! /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Nja, Jag behövde ett alias för att kunna kommunicera med såväl dagstidningar som övriga webbtidningar. Då fixade jag ett alias i form av "Greger Bogården" ett gammalt SKP-alias från sjuttiotalet.'
Jag behövde detta alias för att kunna kommunicera med diverse media. Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Aha!!! Tack för att Du stillade nyfikenheten....snygg kille på bilden...
Lissi |
![]() |
|
|