![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vad har du dem till? Antenner, som Robin Williams i Mork & Mindy?
Nano, nano! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Mvh zakka |
|
||||
|
||||
![]()
...eller som min mor sa i somras efter Kretaresan: Jag förstod inte varför försäljarna gick omkring och sålde skräpplockare på stranden
![]() ![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
som man plockar upp skräp på marken med...om ni inte förstod vad jag menade. JAG tyckte den va rolig! Hahaha.. ![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Försäljarna kan verkligen anpassa sig!
På Agios Prokopios har vi sett meloner till försäljning på stranden. Klockor är alltid gångbara. Cigarettändare har minskar. Mindre rökare numera? När det börjar regna plockar dom vips fram paraplyer till försäljning. I och med den långa torrperioden har paraplyerna fallit i glömska. Och nu är det dom där "pinnarna" som jag trodde det var bara unga kvinnliga japanskor som använde! Dom kan nog inte leva med dom. Till försäljarnas lycka är dom betydligt lättare än melonerna. Men, nej tack, ingen fotopinne för mig. Har inte förstått vitsen liksom. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Jo. Kajja, det var roligt, tycker jag med. Det skulle ha kunnat vara min kommentar för det tog tid innan jag förstod vad folk höll på med och viftade med sina telefoner högt upp. Jag har en gammal ångtelefon och behöver lektioner i hur man klarar en smart.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
||||
|
||||